Wszystkie raporty Whatsapp z ostatnich 24 godzin

Brak znanej usterki!


Typowe problemy to:

Miasta dotknięte:


Komentarze do Whatsapp

Daj innym znać o swoich problemach z Whatsapp: Napisz komentarz

Nie znaleziono żadnych komentarzy.

NAPISZ KOMENTARZ

O Whatsapp

Najważniejsze powody i przyczyny, kiedy Whatsapp pada

.

1. Co to jest glitch WhatsApp?

.

A glitch WhatsApp to techniczna usterka aplikacji, która powoduje, że użytkownicy nie mogą wysyłać ani odbierać wiadomości. W wielu przypadkach użytkownicy nie są również w stanie połączyć się z internetem, a aplikacja w ogóle nie działa. Glitch WhatsApp może wystąpić z wielu powodów.

Przyczyny glitcha w WhatsApp mogą być różne. Często jest to spowodowane słabym połączeniem sieciowym, które powoduje, że aplikacja jest w dół lub nie działa poprawnie. Inną przyczyną może być to, że serwer, na którym działa aplikacja, jest przeciążony lub uległ awarii. Jeśli masz problem z serwerem, skontaktuj się z lokalnym biurem WhatsApp.

Jeśli podejrzewasz, że masz glitch WhatsApp, istnieje kilka sposobów, aby spróbować go naprawić. Najpierw zrestartuj swoje urządzenie i zobacz, czy to coś zmieni. Jeśli to nie zadziała, spróbuj użyć innej sieci. Ponownie może pomóc przełączenie z sieci WLAN na dane mobilne lub odwrotnie. Jeśli to nadal nie pomaga, powinieneś sprawdzić, czy są inni użytkownicy, którzy mają problemy z WhatsApp i skontaktować się z obsługą klienta Whatsapp.

2. Jak można dowiedzieć się, czy WhatsApp jest w dół lub działa nieprawidłowo?

Istnieje wiele sposobów, aby dowiedzieć się, czy WhatsApp jest w dół lub działa nieprawidłowo. Jedną z najlepszych metod jest sprawdzenie oficjalnego konta WhatsApp na Twitterze. To tam zazwyczaj dzielone są problemy i zgłoszenia glitch. Więc jeśli jest zgłoszony problem z serwisem, to można go tam zobaczyć.

W dodatku można też sprawdzić strony internetowe takie jak Störunglive, które dostarczają bardziej szczegółowych informacji o ewentualnych usterkach czy wyłączeniach. Störunglive zbiera raporty od użytkowników z całego świata i pokazuje, w których regionach występują problemy z połączeniem z serwisem. Można też wysyłać raporty do znajomych i rodziny.

Możesz również zapytać przyjaciół i rodzinę, czy doświadczają tych samych problemów. Jeśli kilka osób zgłosiło, że nie może wysyłać lub odbierać wiadomości, prawdopodobnie problem nie leży po stronie użytkownika, ale po stronie samego WhatsApp. Oczywiście, jeśli tak jest, nie powinieneś robić tego przez WhatsApp, ale użyj innych kanałów, jeśli WhatsApp jest naprawdę w dół.

Jeśli nadal nie jesteście pewni, czy WhatsApp padł, czy też wystąpiła jakaś usterka, powinniście spróbować zrestartować smartfon. Czasami może to pomóc w naprawieniu tymczasowych problemów z łącznością. Jeśli ponowne uruchomienie urządzenia nie zadziałało lub glitch trwa dłużej niż zwykle, sprawdź również portale informacyjne. Jeśli nadal nie jesteś pewien, czy WhatsApp jest w dół lub jest glitch, powinieneś spróbować ponownie uruchomić urządzenie.

3. Jakie są najczęstsze przyczyny awarii WhatsApp?

Najczęstsze przyczyny glitchu WhatsApp to niedokładność podczas wprowadzania numeru, rozłączenia i glitche serwera.

Niedokładność przy wpisywaniu numeru: Wiele osób często popełnia błędy przy wpisywaniu swojego numeru. Może to spowodować, że wiadomość nie dotrze do odbiorcy lub nie rozpozna on, od kogo pochodzi. Zawsze należy pamiętać o prawidłowym wpisywaniu liczb.

Rozłączenia: jeśli wysyłasz wiadomość i nie otrzymujesz odpowiedzi, Twój odbiorca może nie mieć w tej chwili dostępu do WhatsApp. Może się to zdarzyć w pewnych miejscach lub sytuacjach, np. gdy utracimy połączenie w podziemnym szybie lub w samolocie. Można to rozpoznać po tym, że przy wysłanej wiadomości widać tylko zaznaczenie, czyli wiadomość nie została jeszcze zarejestrowana na urządzeniu odbiorcy.

Zakłócenia w pracy serwera: Oczywiście zdarzają się też sytuacje, w których sam WhatsApp nie działa. Może się to zdarzyć w określonych dniach lub godzinach, albo z powodu prac konserwacyjnych. Nawet jeśli te przestoje, zakłócenia lub tak zwane przestoje są rzadkie, to i tak mogą się zdarzyć. W większości przypadków jednak taka awaria dotyka wielu użytkowników aplikacji w tym samym czasie, a nie tylko Ciebie.

4. Jak można naprawić problem i zapobiec jego ponownemu wystąpieniu?

Jedyne problemy, którym można zapobiec, to te, które są spowodowane na własnym urządzeniu. Aby zapobiec utracie przez WhatsApp połączenia z serwerem, ważne jest, aby ta aplikacja była regularnie aktualizowana. Zaktualizuj WhatsApp i zadbaj również o aktualizację swojego smartfona.

Jeśli jesteś pewien, że WhatsApp nie jest w dół i nie ma innych usterek, ale twoja aplikacja nie działa poprawnie, czasami tylko reinstalacja WhatsApp pomoże. Wcześniej jednak warto spróbować zrestartować smartfon.

A przed ponowną instalacją WhatsAppa należy wykonać kopię zapasową danych w ustawieniach WhatsAppa.

5. Czy innych też dotyka zaburzenie, czy tylko mnie?

W większości przypadków zakłócenia dotyczą nie tylko pojedynczych użytkowników, ale całych regionów. Oznacza to, że jeśli mieszkasz na dużym obszarze, gdzie wiele osób korzysta z WhatsApp, prawdopodobnie inne osoby również zostaną dotknięte zakłóceniem. Jednak może się też zdarzyć, że zakłócenia dotkną tylko pojedynczych użytkowników. W tym przypadku przyczyną jest zazwyczaj połączenie smartfona z internetem.

6. Jak długo trwa usuwanie awarii WhatsApp?

Trudno powiedzieć, jak długo trwa naprawa usterki WhatsApp, ponieważ przyczyna usterki często może być różna. Czasami twórcy aplikacji potrafią naprawić problemy w ciągu kilku minut. W innych przypadkach może jednak upłynąć kilka dni lub tygodni, zanim poprawka będzie mogła zostać wdrożona i rozwinięta. W przeszłości zwykle było tak, że gdy WhatsApp był w dół lub miał awarię, problemy te były naprawiane w ciągu jednego dnia.

Mapa usterek

Archiwum

W chwili obecnej nie posiadamy historii zgromadzonych danych dotyczących Whatsapp.

Porównywalne podmioty